luni, 28 decembrie 2009

Straini in noapte

O piesa de teatru extraordinar de frumoasa (este adevarat, gusturile nu se discuta, las la aprecierea fiecaruia), de antrenanta si cu un final placut si neasteptat.
Doi actori de mare caracter, Florin Piersic si Emilia Popescu care joaca magistral o piesa absolut fantastica din toate punctele de vedere. Multe rasturnari de situatie si un comic de un real bun gust .

As dori sa va povestesc si o faza ... destuld e haioasa istorisita de Piersic inainte de inceperea spectacolului, cand a rugat spectatorii sa isi inchida telefoanele mobile: "la Constanţa, cineva a răspuns la telefon în timp ce noi doi eram pe scenă şi jucam”. Impoliteţea respectivului a fost cu atât mai mare cu cât individul se afla chiar în primul rând, iar Piersic nu numai că l-a auzit vorbind la telefon, dar l-a şi văzut şi a întrerupt, pentru câteva momente, spectacolul. “Am cerut să-mi dea mie telefonul. Mi l-a dat. «Alo, cine sunteţi?», m-a întrebat o voce blondă. «Placido Domingo», i-am răspuns. «Haide domnule, eu vorbesc serios. Cine e la telefon? Eu vreau să vorbesc cu soţul meu». «Păi soţul dumneavoastră este la teatru». «La teatru?» «Da, şi culmea, e cu o doamnă». «Dar cu cine vorbesc la telefon?»“ «Dacă vă spun, nu o să credeţi... cu Florin Piersic vorbiţi, doamnă». «Vaaai, domnule Piersic, chiar dumneavoastră sunteţi? Ce mai faceţi?» «Doamnă, ce să fac, uite, sunt pe scenă şi încerc joc o pies㻓.
Poate că de-acum înainte va intra în reflexul publicului român să-şi ţină telefoanele mobile închise pe parcursul unui spectacol (este adevarat ca la spectacolul la care am participat, din pacate, chiar si dupa aceasta povestioara, s-au gasit romanasi de "bun simt" al caror telefon s-a auzit zbarnaind).

Piesa este foarte buna si o recomand oricui are un simt al comediei foarte dezvoltat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu