vineri, 7 ianuarie 2011

Gestul DISPERARII

Aseara la un post de stiri, a fost invitat domnul Adrian Sobaru:omul care a facut acel gest terifiant cand s-a aruncat de la un balcon al parlamentului Romaniei pe una din bancile deputatiilor .

Va aduceti aminte ce speriata parea d-na Udrea de gestul electricianului de la TVR, sau de spaima aratata de primul-ministru al tarii. I-a induplecat cu ceva??? s-a schimbat ceva in atitudinea lor ???
Nu, din pacate NU; pe d-na Udrea nu a impiedicat-o gestul disperat al acelui Om sa nu isi serbeze onamastica cu MARE fast la munte si nici pe domnul Boc sa ia masuri care sa aduca Romaniei o crestere sanatoasa si durabila .

Aseara am vazut un om care in inocenta lui a crezut ca gestul sau va face o diferenta in mintea politicienilor romani ... un om care si-a sacrificat sanatatea (si care va avea probabil o lunga recuperare) doar pentru ca cei ca mine sau ca multi altii care suntem niste lasi si nu ne facem vocile auzite ... punem capul in pamant si acceptam tot felul de minciuni guvernamentale care se revarsa asupra noastra ... "nu suntem in criza"; "suntem in recesiune"; "nu avem nevoie de fonduri de la FMI"; "avem nevoie de o centura de siguranta" - si ii lasam sa ne explice dupa aceea ca o fac pentru binele nostru ...

" Mă doare când văd că nu mai există speranţă pentru copiii noştri. (...) N-am facut gestul pentru mine. L-am făcut pentru că vreau să existe o speranţă pentru copiii noştri. Ca să traiască într-o ţară normală", a declarat Adrian Sobaru.


Eu recunosc deschis ca nu am curajul lui Adrian si de aceea iti multumesc, Adrian Sobaru!
Tu esti/poti deveni, alaturi de profesoara din Caracal - VOCEA a milioane de romani tacuti, oprimati, care asteapta de foarte mult timp o schimbare in MAI BINE, dupa cinci ani de conducere SLABA pentru marea masa a populatiei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu