sâmbătă, 17 octombrie 2009

Croitorasul cel viteaz !

Stiti cu totii, de frumoasa povestioara a "Croitorasului cel viteaz" scrisa de Fratii Grimm, in care un croitoraş plin de voioşie lucra la masa lui de lângă fereastră cand, deranjat de faptul ca mustele dadeau tarcoale la magiunul sau, le-a lovit. Si... " nu mai puţin de şapte muşte zăceau răpuse-n faţa lui, cu picioruşele ţepene!„Da’ ştii că-mi eşti voinic, măi băiete!” se grozăvi croitoraşul, admirându-şi singur vitejia. „O ispravă ca asta se cuvine s-o afle pe dată tot târgul!... îşi mai zise el. Apoi îşi croi la iuţeală un brâu, îl cusu bine să fie trainic şi brodă pe el, cu litere de-o şchioapă: Şapte dintr-o lovitură!”

Cam aceasta este si povestea cu numirea noului premier, domnul Lucian Croitoru, care incearca sa se laude singur ca va reusi acolo unde numai cei sustinuti de partide politice pot sa ajunga sa prezideze conducerea guvernului .
Daca ne imbatam singuri cu apa rece "am doborât eu şapte dintr-o lovitură, le-am făcut de petrecanie la doi uriaşi, am prins un inorog şi-un mistreţ, şi crezi c-o să mă tem de nevolnicii ăştia care stau şi pândesc după uşa iatacului?!" inseamna ca avem oameni care inca cred ca puiul lui Ion Alexandru Bratescu-Voinesti chiar a reusit sa zboare .

Asteptam cu interes si viitoarea nominalizare .

Un comentariu:

  1. buna analogia... numai ca povestea lui Lucian Croitoru e "nascocita" de fratii basescu(stiu ca nu e buna anlogia cu fratii grim dar n-ai ce face)

    RăspundețiȘtergere