luni, 18 octombrie 2010

Micul Titulescu … incepe sa devina MARELE Titulescu ???

Sambata am fost la Congresul PSD, de la Sala Palatului . Mi-am inscris blogul pe lista de posibili participantii la invitatia lansata de pe blogul lui Adrian Nastase (la “Loja Bloggerilor ”), iar spre “surprinderea” mea am primit un e-mail de confirmare prin care am fost invitat la manifestarea de lansare a programului politic .

Daca Victor Ponta, la varsta sa “frageda”- ma refer strict la experienta politica de conducator, intr-un partid cu multe perosnalitati– va reusi prin motiunea pe care o vor depune sa aduca PSD-ul la putere, inseamna ca este liderul de care acest partid avea nevoie, intr-o perioada in care intrase aproape in covalescenta la inceputul anului, fiind considerat mai degraba o viitoare anexa a PDL-ului .

Despre programul lansat si cele 101 puncte (programul are numai 100 de solutii), dar la sugestia liderilor sindicali din sala s-a propus inca un punct si acela: dreptul de-a participa la greva; un drept care este “furat” de actuala guvernare, iar cel mai bun exemplu este greva de la Ministerul de Finante .

Cea mai puternica afirmatie, care poate da de gandit liderilor social-democrati si liberali, a facut-o senatorul UDMR, Verestoy Atilla care a afirmat : "Vrem să construim România împreună" . Ce a dorit sa spuna cu asta ? ca partidul maghiarilor este imparit si unii dintre memrii sai vor vota eventuala motiune, sau ca romanii si ungurii impreuna trebuie sa recladesca Romania ???
Adevarul il vom afla la votul motiunii .
Voi detalia amanute intr-o postare viitoare .


O sa comentez putin si votul asupra legii pensiilor, de acum cateva saptamanii:
Francezii au iesit in strada, si sper ca ati observat ca marea majoritate erau tineri si se bateau (la propriu), cu fortele de ordine pentru a NU creste varsta de pensionare la 65 de ani. Noi ROMANII, am stat si am asteptat NEPASATORI cum in tot acest timp (am aflat ca matematica numai este aceeasi cu cea pe care am invatat-o eu in scoala primara ca 80 = 260), cum se poate MINTI SI FURA cu televizorul .
Va ma aduceti aminte, sloganul din anii ‘90: “nu ne mai mintiti cu televizorul”; acesta a revenit in actualitatea cotidiana intr-un mod sfidator .

Domnul presedinte Basescu a “ciuruit” ce a cladit Cuza: Statul de drept.
Si pe vremea comunistilor exista un parlament - Marea Adunare Nationala - prin care treceau legile macar de forma si cu cvorum. Insa procedurile si aparentele erau respectate.
Acum, dupa 6 ani de atacuri verbale pentru a o decredibiliza, regimul portocaliu a ingenuncheat si ultima institutie simbol a democratiei - si pina la urma cea mai democratica institutie a unui stat de drept - PARLAMENTUL.

Au inceput prin schimbarea neconstitutionala a structurii sale, prin infiintarea unui grup parlamenta ce nu a rezultat din vointa populara – din tradatori si mancatori de ciolan, si au terminat prin confiscarea votului si falsificarea proceselor verbale de sedinte.

ACUM, PDL-ul conduce tara (are toate parghiile, le lipseste numai priceperea)
Ei au fost cei care s-au inghesuit la guvernare, care au promis marea cu...SAREA (mai ales, SAREA), si care din tot ce au promis NU au facut absolut nimic bun, numai minciuni si vrajeli ieftine si scuze penibile: Este criza in toata lumea.DA, asa este, numai ca vecinii nostrii au crestere economica; mica, dar ea exista. Au facut numai rau .

Vorba lui Ponta : “Cea mai mare teapa este trasa POPORULUI ROMAN”, domnule presedinte Traian Basescu .

Avem de plătit pentru privilegiul de a fi contemporani şi concetăţeni cu nişte boi. Şi nişte vaci.

Sa auzim numai de bine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu