vineri, 21 august 2009

Da! A venit. Si ...

S-a comportat ca pe mosia sa. A aruncat un sec: eu nu discut cu niste membrii ai comisiei, pentru care am depus plangere penala la Parchet si care au avut indrazneala sa ma verifice pe mine (eu care ma trezesc in fiecare dimineata la ora 5 sa prind avionul si sa ma plimb in MAramures pe la manastiri), pot sa fiu ironica si sa arunc cu banii publici ca doar il am in spate pe "Zeus" iar eu, in schimb chiar pot sa va ascult pe voi, Comisie parlamentara - in sala unde va desfasurati lucrarile .

Distinsa domana, Elena Udrea a continuat cu o conferinta de presa la sediul ministerului pe care il conduce, in care a anuntat ca vrea sa lase deoparte scandalul politic care a urmarit-o in ultima luna si sa se ocupe de promovarea turismului. “Ne intoarcem din acest moment la treaba si lasam la o parte mascarada politica”, a declarat Udrea, dupa care a vorbit despre lansarea unui program social ce vizeaza turismul balnear (cred ca vrea sa faca bai cu namol ???) .

Tupeul doamnei Udrea-Cocos sfideaza cele mai elementare norme de bun simt fiind o consecinta a parvenitismului politic si social al acesteia.Sunt sigur, ca dansa nu intelege nimic din ce inseamna un comportament civilizat. Sfidrea unei comisii parlamentare care lucreaza pentru lamurirea modului in care au fost utilizati banii publici de catre un minister este de ogravitate fara precedent (nimeni nu a indraznit sa se comporte in felul cum a facut doamna ministru). Cu tot tupeul sau completat cu necunoasterea legislatiei desi e absolventa de drept -chiar are cabinet de avocatura ( o fi terminat la Universitatea Spiru Haret la ID??? oricum stiu ca acum urmeaza un doctorat-daca nu cumva l-a si terminat ca doar este o exceptie ), aceasta va trebui sa dea seama in fata procurorilor in conditiile in care domnul presedinte Basescu este de acord ca nimeni nu-i mai presus de lege. De ce tace de 2 saptamani dl. premier Boc si nu este preocupat de utilizarea banilor publici de la turism si nici de soarta distinsei doamne care face parte din echipa sa de jongleori de bani publici, alaturi de madam Ridzi ?

Domnul Banicioiu, are dreptate :

“Vreau sa va spun ca, din pacate, ne-am întors în urma cu 20 de ani, iar atitudinea domniei sale, îmi pare rau sa o spun, mi-a adus aminte de Elena Ceausescu”, a conchis social-democratul Nicolae Banicioiu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu