joi, 6 august 2009

Discursul Domnului Presedinte !

Am stat si analizat ceva vreme daca sa imi exprim si eu punctuld e vedere asupra aspectelor ridicate de domnia sa si am ajuns la concluzia ca oricum nu am nimic de pierdut din asta .

Are dreptate saracu presedinte, noi discutam de "tarfulitele" lui promovate cu "ciocanu" si trecem cu vederea de furtisagurile descoperite in familia Basescu, vezi : casa din Mihaileanu, dosarul flota, averile uriase ale fetitelor lui tata si exemplele pot continua .
Tot presedintele nostru care acum aproximativ cinci ani de zile ne ura "Sa traim bine" ne anunta cu durere in suflet "))) ca sintem pe moarte, tara este intr-o situatie dificila. Daca asa este, atunci s-o facem cu coana udrea de git, ca dvs., Mr President...
Cum sa nu fie muribunda cand ati devalizat-o ? Oricum voi de la PDL nu numai ca furati de stingeti dar sfidati o tara intreaga cu tunurile date la ministere pentru clica voastra. Cred ca totusi poporul, care nu se revolta decat atunci cand ii furi mamaliga merita aceste "Succesuri" multe si zambete amare.
De ce este tara muribunda ? Ca fura RIDZI si Udrea .Asta-i realitatea ca ne place sau nu ... ca voi fi criticat pentru opinia mea asta este, imi asum acest risc, dar atata timp cat TU presedinte ai dat in toti liderii partidelor si ai aratat cu degetul spre liberali si pesedinti, ceri suspendarea ministrilor PNL doar pe imple supozitii si iesi la o ora de maxima audienta nationala sa afirmi ca tara e muribunda si guvernul pentru care ai girat, se acupa de comisia UDREA in loc de bunul mers al economiei, ai o MARE VINA si RESPONSABILITATE.
Tu esti barbat??? Asuma-ti acest lucru .

Apropos domnule presedinte: De ce cheltuielile in administratia prezidentiala au crescut de trei (3) ori? ... RESTUL E GARGARA PENTRU CINE CREDE

Se repeta "ERA CEAUSESCU' si pe el tot o" ELENA" l-a dus la pierzanie! Ii urez multe "SUCCESURI" D-lui BASESCU pe scurtul drum al alunecarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu