miercuri, 15 iulie 2009

Sa nu uitam NICIODATA !!!
















































In frumoasa si interesanta vizita prin Maramures, nu puteam sa nu vizitam si "Memorialul Victimelor Comunismului şi al Rezistenţei", din Sighet, un muzeu de un coplesitor simt al raspunderii (cel putin, asta am simtit eu), unde am petrecut aproape patru ore . Si ... timpul trecea atat de repede in acel loc in care a existat atata suferinta .
Este greu de descris in cuvinte sentimentele pe care le ai cand vizitezi un loc plin de istorie, care ne readuce in memorie ororile comunismului .
Mi-as dori ca acest muzeu sa fie vizitat de cat mai multi oameni (de cat mai multi tineri), care sa afle ce s-a intamplat si cum s-a intamplat, iar in VIITOR sa nu mai trecem prin asa ceva.
Istoria o scriem si singuri .

4 comentarii:

  1. e cel mai important obiectiv turistic alaturi de cimitirul de la Sapanta din Maramures

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, corect. Din pacate nu am stiut de existenta planetariului din Baia Mare (ne-am plibat prin oras sa admiram curatenia sa), dar promit solemn ca la viitoare vizita in zona o sa fac o escala si acolo .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti se cam face pielea de gaina, nu? Pentru cei care inca mai cred ca era mai bine atunci....

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru aceia...ii ROG sa viziteze acest muzeu.Dar, sincer sper, sa nu mai existe nostalgici .

    RăspundețiȘtergere