sâmbătă, 11 iulie 2009

Traditii si obiceiuri maramuresene


























































Imaginiile spun totul, nu cred ca are sens sa le detaliez pe fiecare in parte.
Va las pe voi sa descoperiti frumusetea din zona Maramuresului, mai exact din localitatea Poienile Izei, unde am avut privilegiul sa petrec cateva zile de neuitat (Multumim Andreea), si am putut sa vad ca exista si oameni care nu alearga numai dupa bani, interese, etc, ca undeva exista speranta ca ne putem intoarce si la traditiile si obiceiurile pe care din pacate unii dintre noi le-am uitat, iar strainii vin si platesc bani grei pentru a participa la o sarbatoare autentica romaneasca .
Exista speranta ca vom reusi sa ne pastram traditiile si peste ani, depinde doar de noi daca vom stii sa ne protejam valoriile .

5 comentarii:

  1. e grea limba romana, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru Andreea: MULTUMIM.

    Pentru Misch, nu stiu la ce te referi??? daca exista greseli de ortografie mi le insusesc si pe viitor voi incerca sa fiu mult mai atent sa nu se repete.Oricum multumesc pentru atentionare.

    RăspundețiȘtergere
  3. pt misch: nu pot sa cred ca dupa ce ai vazut aceste minunate fotografii doar atat poti sa spui...DA, intr-adevar, este fffff grea limba romana pentru tine!!!!

    Felicitari Cristian pentru destinatia de vacanta aleasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos.Sper, din tot sufletul, asa cum am mai spus, sa poata sa viziteze acele locuri magnifice cat mai multa lume.

    RăspundețiȘtergere